środa, 13 kwietnia 2011

mini koszyczek na łakocie

Witajcie!
Podzielę się z Wami pomysłem na mini koszyczek, w którym można  podarować dzieciom jakieś drobne łakocie, z okazji Wielkanocy. A może znajdziecie dla niego inne zastosowanie?
Potrzebne nam będą papier dwustronny, odrobina kleju i opcjonalnie dziurkacz ozdobny. Ja użyłam papieru w rozmiarze 6 na 6 cali, ale możecie użyć większego rozmiaru, to zależy od Waszej wyobraźni. 

Na początek papier składamy na pół
następnie składamy go znów na pół

 teraz zaginamy róg do środka
 i tak samo postępujemy z pozostałym 3 rogami
 powstały kwadrat składamy wzdłuż i wszerz na pół

 teraz musimy zagiąć wszystkie rogi złożeniem na wierzch

 tak powinien wyglądać poskładany kwadrat
 odwracamy kartonik i odchylamy rożki

 i oto koszyczek gotowy :)
Teraz zrobimy do niego rączkę. W tym celu potrzebny nam będzie pasek papieru
 który możemy ozdobić dziurkaczem brzegowym
 przyklejamy go do naszego koszyczka
i koszyczek na słodycze gotowy :)

Możecie użyć białego papieru i ozdobić go jak tylko macie ochotę, możecie dodać kwiaty lub inne ozdoby, na co tylko macie chęć. Ogranicza Was tylko Wasza wyobraźnia :)
Mam nadzieję, że kurs będzie dla Was przydatny i będziecie się bawić przy wykonaniu koszyczka tak dobrze, jak ja :D

2 komentarze:

  1. super kursik i koszyczek , jeszcze dziś spróbuję go zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zrobiłaś piekło-niebo, nie znasz tego z podstawówki, tylko wtedy ta składanka była bez pałąka.

    OdpowiedzUsuń