sobota, 8 grudnia 2012

Kurs na zawieszkę bożonarodzeniową

Dziś zapraszam na kurs na zawieszkę bożonarodzeniową. Pewnie zdarza się często, że do produktów które kupujecie dołączają Wam różne gratisy, czasem jest to coś co faktycznie może być wykorzystane, a czasem coś co po prostu leży i zabiera nam wolną przestrzeń. U mnie jest tak z podstawkami pod kubki - nie korzysta się z nich i zajmują tylko miejsce, więc postanowiłam je wykorzystać do celów scrapowych. Tak więc zapraszam do dalszego czytania, może i Wam pomysł przypadnie do gustu :)

Co będzie nam potrzebne:
 * Podkładki - ja wykorzystałam podkładki, które mam kupiła mi w promocji (te fioletowe), dodatkowo jeszcze mniejsze z actimela i okrągłe z sagi,
* klej,
* nożyczki zwykłe ozdobne i nożyk,
* tusze,
* dziurkacze ozdobne,
* papier,
* obrazki na zawieszki, wyszywane podkradłam mamie,
* sznurek,
* cyrkiel, linijka, ołówek.



Smarujemy podkładkę klejem i przyciskamy ją do papieru.

 

 Nadmiar papieru odcinamy.


 Późnej tuszujemy boki naszej zawieszki tuszem.


 Tak przygotowaną bazę odkładamy i zabieramy się za resztę. Na dowolnym, lecz twardszym kawałku papieru/kartonu rysujemy koło tak, aby stworzyło nam ramkę dla obrazka. Warto wcześniej zmierzyć obrazek.


Później naklejamy wycięte koło na papier, wycinamy.


Przyklejamy wyciętą rameczkę.


Teraz przyklejamy na złoty papier i wycinamy ozdobnymi nożyczkami dookoła.


W miedzy czasie przygotowałam sobie również napis. Nakleiłam go na kosteczkach 3D.


Na koniec (choć w zasadzie powinno być na początku - ale zapomniałam) dodajemy sznureczek, dzięki któremu będziemy mogli zawiesić naszą ozdobę w dowolnie wybranym miejscu.


Teraz zostało nam już tylko ozdobić naszą zawieszkę. Ja wydziurkowałam śnieżynki i ozdobiłam je dzetami.


No i tak wygląda gotowa zawieszka.


I jeszcze druga.


8 komentarzy:

  1. ale pomysłowe, lubie ręcznie robione ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł :) i piękny efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysl i fajny tutek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowe, podziwiam :) oo i w tle widzę mój ulubiony klej Magic :)
    jeśli masz ochotę serdecznie zapraszam Cię na mojego początkującego bloga, będzie mi bardzo miło :)
    www.megansath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń