piątek, 11 listopada 2011

Zimowa inspiracja

Witajcie :)

Chciałam Wam dziś zaproponować zabawę z puchnącą farbką domowej produkcji.
Użyłam jej przy tworzeniu recyklingowej zawieszki.
Najpierw był sobie zapach samochodowy w kształcie choinki...


Zwietrzałą choinkę pokryłam warstwą kremowej farby w sprayu. 
Następnie przygotowałam puchnącą farbkę. Do przygotowania farbki użyłam: 25 g mąki pszennej, 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia, które wymieszałam ze sobą. Następnie do pojemniczka odłożyłam łyżeczkę od herbaty tej mieszanki i dodałam łyżeczkę soli kuchennej oraz brokat, fajnie byłoby dodać biały barwnik spożywczy ale nie miałam na stanie, do tej mieszanki dodawałam po troszku wodę tak aby mikstura miała postać pasty, którą nałożyłam na wcześniej pomalowaną i wysuszoną choinkę. 
Następnie umieściłam ją w kuchence mikrofalowej na minutkę (przy cieńszej warstwie lub mocniejszej kuchence proponuję krócej), wówczas farbka spuchła i zaschła. 
Brzegi pocieniowałam Distressem i ozdobiłam choineczkę kółeczkami z biurowego dziurkacza pokrytymi Glossy Accents, białymi kropeczkami perełek w płynie, napisem, tasiemka i listkiem. 
A tak to wygląda "po" (glossy jeszcze nie wyschło).



zrobiłam jeszcze z resztki farbki  bombeczkę na zwykłym brystolu, użyję ją może do świątecznej kartki ;)



Pozdrawiam ciepło i zachęcam do zabawy z puchnącą farbką :)


6 komentarzy:

  1. W życiu nie domyśliłabym się, że to samochodowa choinka :) Piękna po prostu. No i bombka jest bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetny pomysł!! dzięki:}

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł:) Wykorzystałam go i tak wygląda moja praca:P
    http://szufladalufci.blogspot.com/2012/05/co-w-duszy-gra.html

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest ekstra! Świetny pomysł na ozdoby świąteczne i nie tylko. Już wiem co będę dzisiaj robić :D. Dziękuję za kurs!

    OdpowiedzUsuń