sobota, 2 kwietnia 2011

Ozdobny ćwiek - kurs / tutorial

Na początek chciałam pokazać Wam prosty kurs wykonania ozdobnego ćwieka przy użyciu zwykłej pinezki lub ćwieka tapicerskiego.


Potrzebne będą:
- pinezki lub ćwieki tapicerskie
- klej Magic (lub inny, który preferujecie)
- sypki brokat
- Glossy Accents
- cążki do cięcia metalu
- kawałek styropianu


Wykonanie:

W kawałku styropianu umieściłam ćwiek tapicerski.


Główkę ćwieka pokryłam klejem Magic.


Następnie posypałam klej brokatem.



Zamiast kleju Magic i sypkiego brokatu można użyć brokatu w kleju.


Gdy klej zasechł pokryłam całość Glossy Accents.


Niestety taki ćwiek ma bardzo twardą nóżkę więc nie można jej zagiąć i trzeba ją obciąć przy użyciu cążków do metalu/drutu. Tak wykonany ćwiek jest gotowy do użycia, należy go po prostu przykleić tam gdzie nam pasuje.

Mam nadzieję, że komuś przyda się ten prosty kursik.

Pozdrawiam wiosennie.

Novinka

17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Napewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ja używałam pinezek do kwiatków gnieciuchów zamiast ćwieków, nóżka dała się zgiąć ale przy uzyciu płaskich szczypiec

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, można też tak zmienić ćwieki w niepasującym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie ten pomysł podoba ale czym pokryc jak sie nie ma GLOSSY ACCENTS

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzałam tutaj i świetny pomysł. Ja wszystko mam, tylko mam też takie pytanie jak Ela 17. Czym pokryć, jak się nie ma Glossy Accents?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja spróbowałabym pokryć bezbarwnym lakierem do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że spodobał Wam się mój prościutki kursik :)

    Co do pokrycia czymś zamiast Glossy, to można np na wierzch nałożyć klej Magic, który po wyschnięciu jest przezroczysty, chociaż nie da ona niestety takiego efektu "kropli" jak Glossy, w którym ja osobiście jestem zakochana i dużo używam go w swoich pracach.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten różowy ćwiek wyglada jak landrynka :) świetny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł. Na pewno wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  10. cukierkowo! Dzięki za kursik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadłam jeszcze na inny pomysł. Czasem robię pazury żelowe, więc mogę wykorzystać żel :) Bo brokatu to u mnie co nie miara ;-) Jak spróbuję to pokaże efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem jak to się stało ,że przega[iłam tego posta????? ćwiek wygląda jak landryna!!! Novinko jak zwykle masz świetne pomysły!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za pomysł...ja twoją technikę wykorzystałam do zdobienia chipboarda bo zawsze jakoś ten brokat zawsze się ścierał a teraz pięknie się błyszczy :) Dzięki kochana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. SPADŁAŚ MI Z NIEBA Z TYM POMYSŁEM !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam wasze tutki, oby było ich jak najwięcej! sa czytelne i bardzo dokładne. :))
    Przyda mi się taki ćwiek do zdobienia moich kwiatów.. :))

    OdpowiedzUsuń