środa, 16 maja 2012

Kurs na kwiatuszki z papieru śniadaniowego

Witam Was serdecznie!
Chciałam Wam dziś pokazać jak można wykorzystać papier śniadaniowy w scrapbookingu :)

Dziś będziemy robić kwiaty:

Będą potrzebna nam:
- klej,
- nożyczki,
- ołówek,
- papier śniadaniowy,
- dowolnie wybrany tusz/tusze,
- mały kartonik,
- coś do odrysowania koła.

A tu już efekt końcowy. Pierwszy biały kwiatuszek po-tuszowany na samych brzeżkach dwoma tuszami. Drugi niebieski z ciemnym ćwiekiem i trzeci dwu kolorowy.


Na początku wycinamy kółeczka (moje miały wielkość około 2cm, można zrobić większe lu mniejsze wedle uznania). Nie liczyłam ile ich zrobiłam, ponieważ na każdego kwiatka zużyłam inną ilość. Z resztą kółeczka zawsze można dociąć :)


Później kółeczko zginamy w połowie i nakładamy środkiem na ołówek, lub szpikulec, grubszą wykałaczkę i zwijamy je. Ja wykorzystuję ołówek, ponieważ najwygodniej mi się na nim skręca i powstają ładniejsze kształty przyszłych płatków.


Zwinięte płatki na bieżąco przyklejamy do kółeczka wyciętego z kartonika. Dla ułatwienia można zaznaczyć sobie kropeczkę na środku kartonika i przyklejać.


Po naklejeniu pierwszej warstwy dookoła, nakładamy dalej do góry "zamykając" całą kopułkę.


Następna wersja: płatki lekko po-tuszowałam niebieskim tuszem, nałożyłam tylko pierwszą warstwę płatków, środek przygniotłam końcówką ołówka, przekułam i dodałam ćwieka na środku.


I ostatnia propozycja. Do po-tuszowanych na niebiesko kółeczek dodałam jeszcze drugi kolor. Reszta kroków jak przy pierwszym kwiatuszku.



Mam nadzieję, że przyda Wam się mój kurs. Z chęcią zobaczę Wasze kwiatuszki według tego przepisu, więc jeśli ktoś coś stworzy, to zapraszam do pokazania nam tego.

Miłego tworzenia!
Pozdrawiam Selennea :)

9 komentarzy:

  1. Świetne te kwiatuszki... ;) Aż się chce je robić już i natychmiast!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelka! Chętnie wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te kwiatuszki :) a zrobienie rzeczywiscie banalne :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne kwiatuszki chętnie skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo dziękuję za kursik :) Na pewno skorzystam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kurs :)
    Szczególnie, że do zrobienia tych kwiatków nie potrzebne są żadne 'profesjonalne' materiały^^.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze się że się przyda. Z chęcią zobaczę jak Wam wyszły "śniadaniowe" kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im doing this method with half circle but this is better then mine thank u for sharing

      Usuń
  8. ŚLICZNE KWIATKI
    FAJNIE , ŻE UDOSTĘPNIŁAŚ KURSIK ICH TWORZENIA
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń