wtorek, 3 maja 2011

1, 2, 3 siejesz Ty #2

Witajcie :)
Przyszła pora na kolejne wyzwanie z cyklu 1, 2, 3 - siejesz Ty.
Dziś chciałybyśmy zaprosić Was do zabawy z mapką. 

To co, zainteresowane?
A tak poradził sobie z tym wyzwaniem nasz Design Team:

Rydia


Katharynka


Novinka


A oto i praca naszej Gościnnej Projektantki Asi, która wygrała poprzednie wyzwanie 1, 2, 3 - siejesz Ty


Przyłączcie się do naszej zabawy i pokażcie nam Wasze wspaniałe prace wykonane w oparciu o mapkę :) Praca nie musi być kartką, może być inna forma, byleby mapka została zachowana i najlepiej jako główny element.  Zaskoczcie nas i pokażcie co potraficie wykonać :)

Na Wasze prace czekamy do 17 maja i do tego dnia przycisk "add your link" będzie aktywny.
Pamiętajcie, by podać adres notatki z pracą, a nie link do całego bloga

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się mapka, nie dla tego, że jest aż do dnia moich urodzin, ale dlatego, że można z niej coś wyczarować. Na pewno coś pod jej natchnieniem zrobię ;) Już się rodzi pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że mapka "natycha" i już nie mogę się doczekać Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to chyba jestem pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu ależ Ty jesteś błyskawica :) Dziękujemy za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja już też mam hehe, ale zdjęcia nie mam .. ale zrobię i dziś będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ecilko bardzo nas to cieszy i pokazuj swoją pracę jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A to musi być kartka czy może być coś innego wg mapki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Może być coś innego byleby mapka została zachowana i zastosowana i najlepiej jako główny element pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja dołączam się do zabawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń