poniedziałek, 9 kwietnia 2012

#2 - Wyzwanie z Wikuchą - Pechowa 13-stka?

 Witam serdecznie w świąteczne przedpołudnie.

Mam dla Was dzisiaj nowe wyzwanie którego temat brzmi "Pechowa 13-stka?"
Pewnie się zastanawiacie skąd taki temat wyzwania. Ano stąd iż w tym roku 13 kwietnia wypada w piątek.
Dla mnie osobiście 13-stka jest szczęśliwą liczbą, na przekór tym którzy tę liczbę przeklinają  czy jej się boją.


Chwiałabym abyście wykonali TAG lub ATC kóre ukaże mi Wasz stosunek do tej liczby. Chcę się dowiedzieć czy Wam ta liczba również kojarzy się ze szczęściem jak mi czy raczej ze strachem lub pechem. A może ta liczba mocno wiąże się z jakim wydarzeniem w Waszym życiu np. wygraną w lotto

 A oto łyk inspiracji do naszego DT




gościnna projektantka jaMajka


Wyzwanie trwa od 09.04.2012 do 22.04.2012

Przypominam iż można zgłaszać prace które wcześniej nie były nigdzie publikowane oraz ich liczba nie może przekroczyć trzech. 
Pamiętajcie również że prace należy zgłaszać poprzez system inlinkz.

Przypominam również o trwającym wyzwaniu z Kacprem - kartka Wielkanocna do palety barw.

Osoba która wygra moje wyzwanie otrzyma banerek z wyróżnieniem, zostanie gościnnym projektantem w moim kolejnym wyzwaniu, otrzyma ode mnie małą przydasiową niespodziankę z okazji URODZIN KREATYWNEGO POLA oraz jednorazowy rabat 10% na zakupy w sklepie naszego sponsora DecoKreacje. 

 Wszyscy biorący udział w moim wyzwaniu wezmą również udział w losowaniu nagrody miesiąca,
którą jest bon o wartości 50 zł na zakupy w DecoKreacjach.


Zachęcam Wszystkich  do zabawy z nami i przypominam, że z okazji urodzin Kreatywnego Pola, wszyscy, którzy zrobią zakupy w DecoKreacjach otrzymają rabat - wystarczy w sklepie w polu Kod rabatowy wpisać hasło "Kreatywne Pole". System sklepowy automatycznie będzie go naliczał. Oferta ważna do 12 maja.


Pozdrawiam
Wikucha


2 komentarze:

  1. Świetny pomysł ;) Nie wiem tylko czy moja dentystka zmieści mi się na tagu... ;) W ten przepiękny dzień mam wizytę od godz. 10 po koniec zmiany dentysty, aż się boję myśleć ;) Ale pomysł wyzwanka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahah Zrób jej fotkę komórką :D W takiej postaci na bank się zmieści :D

    OdpowiedzUsuń