wtorek, 17 lipca 2012

#15 wyzwanie z Katharynką - koty, koty są miłe




"– Chciałem powiedzieć (...) że na tym świecie jest chyba coś, dla czego warto żyć. Śmierć zastanowił się przez chwilę. KOTY, stwierdził w końcu. KOTY SĄ MIŁE.” 

- Terry Pratchett (z książki Czarodzicielstwo) 

Witajcie Kochani

Kto zna Pratchett`a zna i ten cytat, kto nie, właśnie go poznał :) 
Tym razem zachęcam Was do wykonania "pracy z kotem". Praca dowolna, styl dowolny, format dowolny. Jedyną wytyczną jest umieszczenie w Waszej pracy kota. 
A oto i kocie inspiracje mojej arcyzdolnej ekipy:

Novinka i jej słodki koci notes



Edi-th i jej obłędna ramka


Selennea i jej przecudny koci album:


moja Gościnna Projektantka Rysa i jej cudowny LO


oraz ja, Katharynka i mój koci notes


Przypominam, że na wyzwanie zgłaszamy prace dotąd nigdzie nie publikowane.

Osoba, która zwycięży w moim wyzwaniu otrzyma banerek z wyróżnieniem oraz jednorazowy rabat w wysokości 10% na zakupy w sklepie naszego sponsora DecoKreacje


Wszystkie osoby, które zgłoszą swoje prace, wezmą udział w losowaniu nagrody miesiąca, którą w tym miesiącu jest 
zestaw stempli firmy Viva Decor
- zestaw wybierze zwycięzca.

Na wasze prace, zgłaszane przez add link czekamy do 31 lipca do północy.
Pozdrawiam serdecznie
Katharynka













13 komentarzy:

  1. Taaak... zwłaszcza Greebo jest milutki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace :) uwieeelbiam koty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety w zyciu zrobiłam tylko 4 papierowe prace, bliżej mi do kociego decoupage :) ale będę podziwiać, bo kocham koty :) a ten fragment z Czarodziceilstwa wybrałam kiedyś na konkurs recytatorski :) Pozdrawiam i powidzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie chcesz naszego wyzwania ubogacić kocim decoupage?? Przecież w pracy styl i technika dowolna- jedyną wytyczną jest kot:D ZAPRASZAMY DO ZABAWY! i będziemy wyglądać z niecierpliwością Twojej pracy!!! Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ojej :) to wezmę udział :) właśnie lakieruję jedna z prac z kotem :) faktycznie teraz doczytałam, w regulaminie że technika dowolna, a mnie kreatywne pole kojarzyło się ze scrapkami :) nie wiem dlaczego :) jupi jupi jupi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! A Kreatywne Pole nie jest tylko scrapkowe, bardzo często pojawiają się wyzwania na prace w dowolnej technice! W takim razie do dzieła :) Pozdrawiam ciepło w imieniu całego zespołu KP

      Usuń
  5. to i ja się skuszę na kocią pracę:)
    mam jedno zdjęcie dziewczynki z kotem, od Wiedźmy właśnie, pamiętasz Justynko?
    :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Jolu :) to były czasy, kiedy drukarka jeszcze działała :D później ją jakoś zepsułam :( i nie wiem w jaki sposób, i nie mam jak drukować prac do decoupage, i niestety opieram się tylko na serwetkach...ah :)

      Usuń
  6. prace zespołu oszałamiające, a ramka Edi-th - MISTRZOSTWO :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie do wzięcia udziału w wyzwaniu :) oto mój koci decoupage :)
    http://kolczykowokwiatowo.blogspot.com/2012/07/koty-sa-mie-czyli-decoupage-na-wyzwanie.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Proszę tylko byś dodała swoją pracę poprzez system inlinkz- u dołu postu :)

      Usuń
  8. Hehehehe ramka jest the best ;)

    OdpowiedzUsuń