wtorek, 18 września 2012

#21 Gościnnie KLAUDIA-GR- Ocalić od zapomnienia

Witajcie Kochani!
W dzisiejszy wtorkowy ranek witamy Was razem z naszą Gościnną Projektantką
którą jest:

***
**
*



***
**
*
Dziękując Klaudii za przyjęcie naszego zaproszenia do gościnnego występu w Kreatywnym Polu zapraszamy Was do zapoznania się z jej twórczością oraz do udziału w wyzwaniu, które proponuje :)

A teraz już oddajemy głos KLAUDII-GR

 Powiedz nam o sobie kilka słów.

Hej J Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i zaproszenie jako gościnnej projektantki do Kreatywnego Pola. Mam na imię Klaudia, w świecie blogowym występuję jako KLAUDIA-GR. Mieszkam w   Katowicach. Scrapbooking wpadł mi w oko mniej więcej 2 lata temu (wcześniej trochę dekupażowałam).
Najpierw byłam anonimowym obserwatorem i komentatorem, a moje prace powstawały do szuflady (ew. trafiały w ręce rodziny i znajomych). Potem, za namową pewnej sympatycznej blogerki, odważyłam się założyć bloga, i tak moje prace ujrzał szerszy świat. Scrapuję w wolnych chwilach, jest to dla mnie sposób na odpoczynek od obowiązków dnia codziennego. Oprócz tego lubię czytać i rozwiązywać krzyżówki sudoku.

Od jak dawna uczestniczysz w wyzwaniach Kreatywnego Pola?

Czy muszę odpowiadać na to pytanie? To nie będzie poprawna politycznie odpowiedź ;)
A tak na poważnie, były to dwa lub trzy wyzwania, w tym ostatnie wygrane.

Czym są dla Ciebie wyzwania?

Wyzwania to różnorodność tematów i technik. Lubię uczestniczyć w wyzwaniach, bo wiem, że to co robię ma jakiś cel. Wyzwanie daje mi możliwość doskonalenia się w tym, co już umiem lub zmierzenia się z czymś zupełnie nowym.
Niestety przez brak czasu nie udaje mi się uczestniczyć we wszystkich wyzwaniach, które wpadną mi w oko. Czasami zwyczajnie o nich zapominam.

Czy masz swoją ulubioną technikę, w której tworzysz prace?

Podobają mi się różne techniki… i te romantyczne, retro i shabby, i klasyczne, i takie z pazurem (grunge).
A moja technika to brak techniki. Cały czas się uczę i nie mogę jeszcze powiedzieć, że moje prace powstają w ściśle określonym stylu. To co robię to gł. kartki, ale mam też na swoim koncie albumy, zakładki, LO itd. Jedno wiem na pewno, bardzo lubię używać w swoich pracach szycia i tekturek J

Jakie są Twoje ulubione prace?

Moje ulubione prace to: 








 Opowiedz nam po krótce o miejscu w jakim tworzysz.

To będzie bardzo krótka opowieść ;) Nie mam własnego scraproomu, a jedynie kącik w tzw. pokoju gościnnym. W rogu pokoju stoi komoda wypchana po brzegi, a obok niej stoi stół, na którym pracuję.

Jakie są Twoje 3 scrapbookingowe/craftowe marzenia?

1.Chociaż raz uczestniczyć w ogólnopolskim zlocie scrapbookingowym J
2.Nauczyć się mediować i warstwować.
2.Dorobić się kilku fajnych scrapowych gadżetów, które na razie pozostają w strefie marzeń.

Tematem wyzwania,które chcę Wam zaproponować jest ważne wydarzenie. 

Proszę abyście upamiętnili w formie dowolnej (LO, album, ramka itp. )coś, co chcecie ocalić od zapomnienia :) 
Ja przygotowałam dla Was ramkę ze zdjęciem mojego synka z pierwszego dnia roku szkolnego.  
Ten dzień był dla nas bardzo ważny... nowe miejsce, nowi koledzy i nauczyciele. No i tyta dla pierwszaka, pełna słodyczy :) 






Serdecznie zapraszam do zabawy.

Pozdrawiam,Klaudia



Dziękujemy Klaudii za jej podzielenie się z nami swoją osobą, za inspiracje i fantastyczne wyzwanie,które zaproponowała, a do udziału w którym wszystkich Was serdecznie zapraszamy :)


Wyzwanie potrwa od 18.09.2012 r. do 30.09.2012 r.


Przypominamy, ze prace zgłaszamy przez system inlinkz, muszą być one nowe nigdzie wcześniej nie publikowane. Zwycięzca   otrzyma od nas banerek  z wyróżnieniem oraz otrzyma rabat w wysokości 10% w sklepie naszego sponsora.


Wszyscy, którzy biorą udział w wyzwaniu uczestniczą w losowaniu nagrody miesiąca.

Życzymy kreatywnych pomysłów i zapraszamy do zabawy!

Wiem,że oczekujecie już losowania nagrody miesiąca sierpnia :) W niedziele podsumowaliśmy wyzwanie #18, które zaliczało się jeszcze do sierpniowej nagrody, więc już jutro wylosujemy szczęśliwca do którego polecą trzy papierowe taśmy. 
Przepraszamy za opóźnienie, mam nadzieję, że wraz z końcem września wszystko wróci do normy i już opóźnień nie będzie.

Pozdrawiamy ciepło :)
DT Kreatywne Pole & KLAUDIA-GR




1 komentarz:

  1. Moja ramka ze zdjęciem ślubnym moich rodziców wpisuje się doskonale w klimat tego wyzwania. Szkoda, że opublikowałam je kilka dni przed jego ogłoszeniem... ;)

    OdpowiedzUsuń