wtorek, 2 października 2012

#23 Gościnnie WIEDŹMA - owocowe wspomnienie lata

Witajcie Kochani!
W dzisiejszy wtorkowy ranek witamy Was razem z naszą kolejną Gościnną Projektantką
którą jest:

zwyciężczynię #15 wyzwania - koty są miłe


 Powiedz nam o sobie kilka słów.

Jestem Justyna przez przyjaciół nazywana Tyna, lub Wiedźma :) zależnie
od potrzeby. Niedawno skończyłam etnologię, taki dziwnie egzotycznie
brzmiacy kierunek studiów,  potocznie zwany "produkcja bezrobotnych"
:P Swoją przygodę z rękodziełem rozpoczęłam w wieku 7 lat ucząc się
kwiatków z bibuły. Potem rozwinęłam się o biżuterię, decoupage i
filcowanie :) Interesuję się ezoteryką, magią, oraz florystyką :)
uwielbiam koty, uważam że mają , niesamowicie kojące działanie. Kocham
polne kwiaty słoneczniki, maki, chabry itp. Uwielbiam czytać książki,
szczególnie te które potrafią wprowadzić mnie w inny świat. Ciężko o
sobie opowiadać, więc może na tym poprzestanę.

 Od jak dawna uczestniczysz w wyzwaniach Kreatywnego Pola?

Jak na razie wzięłam udział tylko raz i akurat udało mi się je wygrać.

Czym są dla Ciebie wyzwania?

Okazją do zrobienia czegoś dla siebie z inspiracją od innych osób.
oderwaniem od rzeczywistości, odpoczynkiem :)

Czy masz swoją ulubioną technikę, w której tworzysz prace?

Właściwie chyba nie :) uwielbiam decoupage i filcowanie, ale wszystko
zależy od dnia, humoru i weny.

Pokaż nam swoje 3 do 5 ulubionych prac (nie muszą to być prace
zgłaszane do wyzwań).





Opowiedz nam pokrótce o miejscu w jakim tworzysz.

Od 5 lat moje życie to jedno wielkie kursowanie ;) od domu rodzinnego
do Cieszyna. W akademiku najlepszym miejscem do tworzenia była podłoga
:) w domu stół w pokoju "gościnnym" co doprowadzało moją mamę do
białej gorączki, gdyż zdarzało mi się szlifować jakieś prace kilka dni
:) Teraz wprowadziłam się do nowego mieszkania, mam swój pokój i mały
stolik na którym będę tworzyć :)

Jakie są Twoje 3 scrapbookingowe/craftowe marzenia?

Oh :) chciałabym mieć maszynę do dziurkowania albumów ;) nauczyć się
szyć tildy i chociaż odrobinkę sutasz :) takich marzeń mam tysiąc i
więcej :)


Moje wyzwanie to owocowe wspomnienie lata :) prace z motywem owoców,
kwiatów owocowych drzew i wszystkim co kojarzy się z soczystymi,
smacznymi owocami. Ja niedawno się wprowadziłam na nowe mieszkanie i
stworzyłam sobie soczyste podstawki pod kubki i słoik na coś pysznego
:) :)



Wyzwanie potrwa od 02.10.2012 do 14.10.2012 r
Dziękujemy Justynie za niesamowite wyzwanie oraz szczyptę inspiracji. 

Przypominamy, ze prace zgłaszamy przez system inlinkz, muszą być one nowe nigdzie wcześniej nie publikowane. Zwycięzca   otrzyma od nas banerek  z wyróżnieniem oraz otrzyma rabat w wysokości 10% w sklepie naszego sponsora.


Wszyscy, którzy biorą udział w wyzwaniu uczestniczą w losowaniu nagrody miesiąca.

Życzymy kreatywnych pomysłów i zapraszamy do zabawy!


3 komentarze:

  1. Super te podkładki z wisienkami! Piękny wzór i niesamowicie malarsko skomponowany z tłem, bardzo mi się podoba, już coś szykuję na wyzwanie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh :), a przegapiłam czy nie było nagrody miesiąca września?

    OdpowiedzUsuń