czwartek, 15 listopada 2012

#30 z Gościnna Projektantką - Cath- w kolorach tęczy


Witajcie jesiennie ! :)

Witamy dziś w naszych kreatywnych progach kolejną Gościnna Projektantkę .


przedstawiamy Wam


i głos oddajemy naszemu gościowi

Powiedz nam o sobie kilka słów

1. Hm... Trudne pytanie. Z wykształcenia jestem polonistką, może już niedługo też architektem krajobrazu, a z zawodu? Jeszcze niestety tego nie wiem. Natomiast moją pasją i większą częścią życia jest rękodzieło w każdej postaci. Nie potrafię zatrzymać się na jednej technice i w niej się doskonalić – to moja wielka wada, potrzebuję coraz to nowych bodźców i strumieni twórczych. Lubię chodzić po wysokich górach, jeść czipsy, pić kawę i długo spać :). Chciałabym mieć kota perskiego w kolorze rudym, żeby był tak samo leniwy jak ja!


2. Od jak dawna uczestniczysz w wyzwaniach Kreatywnego Pola?

Wyzwanie, które wygrałam psią poduchą, było moim pierwszym wyzwaniem. Od tego czasu staram się uczestniczyć w nich w miarę regularnie :).

3.Czym są dla ciebie wyzwania?

Wyzwania to często tematy, które mobilizują mnie do tworzenia rzeczy, których może sama z siebie bym nie zrobiła. Dlatego najbardziej lubię twórcze i nieszablonowe wyzwania.

4.Czy masz swoją ulubioną technikę w które tworzysz?

 Ulubioną technikę? Zawsze wracam do szycia, odkąd pamiętam szyję, więc może to? Wysoko na mojej liście znajduje się też grafika, decoupage, biżuteria, odnawianie przedmiotów

5. Pokaż nam kilka z twoich prac:

Przejrzałam i nie do końca mogłam się zdecydować, ale myślę, że to moje ulubione prace:
Tenisówki, które ozdobiłam własnoręcznym malunkiem – już prawie je zachodziłam w tym sezonie .


Stół, który poddałam renowacji, wykonałam nowy blat i własnoręcznie pomalowałam kafle.


Moja ulubiona siwa taca z imitacją kafli.


Woreczki z lawendą – moje pierwsze zbiory


Moja ulubiona herbaciarka, niestety już nie moja...


 6. Opowiedz nam pokrótce o miejscu w którym tworzysz.

Tworzę w pokoju, w mieszkaniu studenckim, który zamieszkuję z moim chłopakiem już od 5 lat, więc na szczęście nie musiałam przenosić nigdzie tego całego majdanu :), powoli opanowuję każdy możliwy kąt. Lubię też pracować w warsztacie ze szlifierką, jednak ta przyjemność spływa na mnie niestety rzadko...

7. Jakie są Twoje 3 craftowe marzenia?

 Stan na dzisiaj: bardzo chciałabym nauczyć się malowania na jedwabiu, chciałabym zaprojektować i stworzyć zaproszenia ślubne dla siebie, a w końcu chciałabym, żeby moja ‘craftowa’ droga się nieco wykrystalizowała.


Temat mojego wyzwania to „W kolorach tęczy”. Liczę na różnorodne i kolorowe prace :). Minimum kolorów to 6 podstawowych kolorów tęczy, może być ich więcej, ale wolałabym, żeby nie mniej ;).

Oto moja inspiracja dla Was:


*****

Dziękujemy Cath za przybliżenie nam swojej osoby :)
Dziękujemy za pokazanie nam cudownych prac, inspiracje i temat nowego wyzwania :)
Wyzwanie potrwa do 29 listopada
Przypominam,że prace zgłaszamy przez system inlinkz, muszą być one nowe nigdy wcześniej nie publikowane. Zwycięzca otrzyma od nas banerek i rabat 10% w sklepie naszego sponsora 
DecoKracjach









6 komentarzy:

  1. ależ będzie kolorowo.... nie mogę się już doczekać prac, a może i ja coś zrobię? mam pytanie czy biżuteria lub szycie może też być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Cath dyktuje dowolność to oczywiście możliwości w technice i formie tworzenia nieograniczone! :D

      Usuń
  2. Gdzie żabka? nie mogę podlinkować pracy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystko działa :) Przepraszam za niekompletność i zapraszam do dodania pracy! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń