wtorek, 26 lutego 2013

Wyzwanie #5- Trybiki! - z Selenneą

Dziś mam przyjemność zaprosić Was do mojego wyzwania. A co nim będzie? Dowolna praca, w której muszą pojawić się trybiki, koła zębate, mechanizmy z trybikami, wszystko co można skojarzyć w tym temacie. Żadnych innych wytycznych. Pokażcie co gra Wam w duszy :)


No i oczywiście inspiracje naszego zespołu:


 Novinka






i ja Selennea



Pamiętajcie do wyzwania możecie zgłosić prace, które wcześniej nie były publikowane.
Prace zgłaszamy przez system inlinkz, proszę pamiętajcie, by linkować posta z pracą, a nie całego bloga.

W dzisiejszym wyzwaniu sponsorem nagrody- 
rabatu na zakupy jest Studio75.



Życzę udanej zabawy!



2 komentarze:

  1. O prośże ;D a ja się pospieszyłam i wcześniej zrobiłam taka pracę :D (wczoraj:>)
    Nic to, motyw trybików lubię na tyle, że chętnie zrobię kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się spóźniłam :(, choć jest dopiero około 21 .00.
    Więc chociaż pokażę swoją pracę:
    http://mojekarteczkowanie.blogspot.com/2013/03/meska.html

    OdpowiedzUsuń