wtorek, 26 marca 2013

#8 Wiosna w pełni

Witam serdecznie :-)
Dziś mam przyjemość zaprosić Was kochani na nowe wyzwanie.
A co tym razem przygotowałem?

W moim wyzwaniu musicie wykonać dowolną pracę, w której wykorzystacie: 

- co najmniej 2 media 

- dodatkowo w pracy musi pojawić się jeden z motywów: ptak, motyl lub typowo wiosenny kwiat, jak tulipan, żonkil czy narcyz.

Gram inspiracji od naszego zespołu:

ScrapMan i kartka z okazji ślubu:

Media: perełki w płynie i tusz

Selennea stworzyła zawieszkę:

Media: perełki w płynie, glossy, embossing na gorąco, 3x różne tusze

KacperM przygotował wielkanocna kartkę:

Media: perełki w płynie, klej brokatowy, mgiełki

W dzisiejszym wyzwaniu sponsorem nagrody-
rabatu 10% na zakupy jest DecoKreacje


Pamiętajcie do wyzwania możecie zgłosić prace, które wcześniej nie były publikowane.

Prace zgłaszamy przez system inlinkz, proszę pamiętajcie, by linkować posta z pracą, a nie całego bloga.


Powodzenia!

5 komentarzy:

  1. Fajne wyzwanie na przywołanie wiosny- postanowiłam wziąć w nim udział, choć ograniczają mnie braki w "dodatkach". Myślę, że moja praca spełnia warunki...

    OdpowiedzUsuń
  2. ;)jeśli można - mała podpowiedź - kwiat o nazwie żonkil nie istnieje, może to dziwne, a dociekliwych odsyłam do artykułu na ten temat http://www.forumkwiatowe.pl/artykuly/201204_Pan_Narcyz.php
    Sama za tą nazwę dostałam ostrą reprymendę na egzaminie z florystyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa pochodzi od francuskiego słowa jonquille (żonkil, żółty narcyz).

      Usuń
  3. Dzięki fema za lekturę :) potocznie przyjął się żonkil więc pewnie każdy wie o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że każdy wie. Jeszcze parę lat temu sama byłam przekonana, że biały to narcyz a żółty to żonkil hihihi ;)

      Usuń