czwartek, 16 maja 2013

Przerwa

Witajcie,

moi drodzy dziś przychodzę do Was z wiadomością, nad którą dość długo zastanawialiśmy się całą naszą ekipą. Niestety większa część naszego DT ze względów prywatnych, służbowych czy też innych obowiązków nie może sobie pozwolić na dalsze tworzenie Kreatywnego Pola i dlatego postanowiliśmy zrobić sobie przerwę z nadzieją na reaktywację w przyszłości.

Z tego miejsca pragnę podziękować Wam wszystkim za udział w wyzwaniach i dzielenie się z nami swoimi pomysłami. Wspaniale było tworzyć to miejsce dla Was i mam nadzieję, że jeszcze nie raz spotkamy się na wirtualnych a może i realnych ścieżkach ;)

Podziękowania także dla naszych sponsorów za cudne nagrody :)

Pozdrawiam ciepło w imieniu swoim i całej ekipy Kreatywnego Pola.



7 komentarzy:

  1. oj, jaka przykra wiadomość.. mam nadzieję, że jeszcze wrócicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NO cóż... Czekam na "re"aktywację;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle kreatywnych duszyczek chetnie by zasililo DT, moze nie "gwiazdy" ale sa tez gwiazdeczki ktore jeszcze nie sa popularne w sieci, czasami z zaskakujaco pieknymi pracami.Dlaczego nie ma wyzwaniowego bloga wlasnie z nimi? jestem pewna ze swietnie by pracowaly.

    Ja nie pisze tutaj o sobie, ja mam po uszy roboty z wyzwaniami na forum.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za powrót, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń