poniedziałek, 7 listopada 2011

Wyzwanie z Katharynką

Witajcie :)

Chciałam Wam dziś zaproponować magnetyzującą zabawę. 
Używamy ich na co dzień, służą do przyczepiania ważnych informacji, dzieł naszych pociech, albo po prostu są ozdobą - magnesy na lodówkę.

I na tym będzie polegać moje nowe wyzwanie, chcę Was poprosić o zrobienie magnesu lodówkowego. Może być wykonany od podstaw, zalterowany już istniejący, może być mały lub duży, kwadratowy lub okrągły, użyteczny lub po prostu ozdobny - słowem pełna dowolność. 

A to już prace naszej zdolnej załogi:

Katharynka, czyli ja i mój magnes z serduszkiem:



Novinka i jej niezwykle pomysłowy magnes z korka od wina:



Kacper i jego świąteczny magnes:



Ewik i jej piękny magnes z motylem:


Rydia i jej śliczny motyli magnes

Prace na wyzwanie muszą być nowe, nie publikowane wcześniej na blogu, czy forum.

Na Wasze cudne magnesy czekamy od 07.11.2011r  do 20.11.2011r

Pozdrawiam serdecznie







1 komentarz:

  1. Dziękuję za komentarze pod postem z magnesami. Dopiero później doczytałam regulamin (prace muszą być nowe) i usunęłam linka (magnesy były publikowane). Bardzo zachęciłyście mnie do tego wyzwania :)
    Dziękuję Wam!

    OdpowiedzUsuń