sobota, 31 marca 2012

Wyzwanie z Edi-th - Ikar- podsumowanie

Witajcie Kochani!
Sobota ,przynajmniej u nas, zbyt zimowa jak na wiosnę, więc postanowiłam ją trochę rozsłonecznić.Oto przyszedł czas na ogłoszenie wyników mojego pierwszego wyzwania- wyzwania z Ikarem :) Mam więc zaszczyt z ogromną radością oznajmić,że moje pierwsze wyzwanie wygrała

***
**
*


*
**
***
i jej
paradoksalnie :P wcale nie Ikar, tylko IKARZYCA :P

Serdecznie GRATULUJEMY WYGRANEJ! a oto banerek dla Ciebie!

Habkę zapraszam jako Gościnną Projektantkę do mojego kolejnego wyzwania i proszę o kontakt na adres edyta.gorzka@gmail.com.
Przypominam Wam jeszcze o trwającym wyzwaniu na kartkę wielkanocną z Katharynką , które już jutro się kończy, oraz wyzwaniu karcianym Myśka, które potrwa do 8 kwietnia.

Pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu życzę!
Edi-th

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz