wtorek, 3 lipca 2012

#14 z Edi-th - Wspomnienie PRL-u

Witajcie wakacyjnie!

Mimo urlopowego czasu zapraszam do kolejnego wyzwania w Kreatywnym Polu. 
Dziś zapraszam Was do podróży w czasie i wspomnieniowego powrotu do czasów PRL-u. 
Pozostawiam pełną dowolność treści, interpretacji, techniki i formy. Jedyną i bezwzględną wytyczną jest wyraźne odwołanie się do epoki poprzez nawiązanie do charakterystycznych dla niej motywów.

A to już PRL-owskie inspiracje naszego zespołu :

Katharynka przygotowała wspomnieniowe ATC


Novinka orzeźwiła nas wodą sodową z sokiem malinowym z saturatora 
przygotowując wspomnieniowy Digi Scrap


Selennea ATCiakowo wspomina kolejki


I jeszcze wspomnienia PRL-u widziane oczami moich gościnnych projektantek

JaMajka i jej dwa oryginalne ATC



oraz Edi i jej mixedmediowe bogate wspomnienie 


a na końcu mój- Edi-th- skromny tag


Zapraszam Was do zabawy z moim wyzwaniem, które potrwa do 15.07.2012r.

Przypominam,że na wyzwanie zgłaszamy prace dotąd nie publikowane.

Osoba, która zwycięży w moim wyzwaniu otrzyma banerek z wyróżnieniem oraz jednorazowy rabat w wysokości 10% na zakupy w sklepie naszego sponsora DecoKreacje

Natomiast wszystkie osoby, które zgłoszą swoje prace wezmą udział w losowaniu nagrody miesiąca, którą w tym miesiącu jest zestaw stempli firmy Viva Decor- zestaw wybierze zwycięzca.

Przypominam o trwającym wyzwaniu z Ewikiem- praca z ramką, które potrwa do 8 lipca 

Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku tym, którzy wypoczywają
 i owocnej pracy tym, którzy pracując jeszcze na urlop oczekują! :)
Edi-th







5 komentarzy:

  1. Świetne wyzwanie! A Wasze prace - rewelacja!
    Kto tego nie przeżył - nie uwierzy w realność absurdów, które kiedyś dopiekały, a teraz budzą w nas sentymentalny uśmiech. Bardzo ciekawie je przywołałyście!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha...chociaż w komunie przeżyłam swoje pierwsze dwadzieścia lat, chyba wyparłam z siebie tamte czasy. Na swoim ..no, powiedzmy na bogaty "znaczek" zawieszkę wrzuciłam coś co z tamtych czasów mi pozostało..porwałam książkę, stare paragony, monety...Chyba nawet nie chcę pamiętać tych kolejek, pustych półek itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyzwanie... aż wspomnienia mnie naszły. Prace rewelacyjne, wszystkie mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wyzwanie i rewelacyjne prace DT :)

    OdpowiedzUsuń