wtorek, 9 października 2012

#24 - Sunshine - Wyzwanie z Selenneą

Miło mi po raz kolejny zaprosić Was do mojego wyzwania. Aby nie przeciągać dziś proponuję Wam na poprawę humoru i przegonienie jesiennej słoty wykonanie dowolnej pracy do tej palety:

 
Można użyć troszkę bieli i/lub czerni nie jest to konieczne,
 lecz gdyby komuś pasowało to proszę bardzo.


A teraz troszkę inspiracji:

I tu mam dla Was jeszcze jedną niespodziankę,
 po urlopie wrócił do nas KacperM
i tu właśnie jego praca:
http://imageshack.us/scaled/landing/841/sunshinef.jpg

 Edi-th  
przygotowała piękny notesik:


stworzyła dla Was wspaniały digiscrap:

 

 I na koniec moja praca:



Moje wyzwanie trwa od 09.10 - 21.10 :)

Pamiętajcie,że do wyzwania można zgłosić prace, które wcześniej nie były publikowane.

Wybrana osoba otrzyma banerek z wyróżnieniem, zaproszenie do udziału w moim kolejnym wyzwaniu jako Gościnna Projektantka / Gościnny Projektant
oraz jednorazowy rabat 10% na zakupy do zrealizowania w sklepie naszego sponsora DecoKreacje :)



Zapraszam do zabawy!




2 komentarze:

  1. cudowne prace kochane! Dziekuje za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace! :)
    Kolory mojej karteczki w rzeczywistości jak najbardziej zgadzają się z podaną paletą barw, mimo że na zdjęciu wyszły jak wyszły.. no może bardziej pastelowo. ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń