poniedziałek, 19 grudnia 2011

Kartka z mikołajem

Witajcie

W sobotę już Wigilia, jak ten czas szybko leci .
Ale mam nadzieję,że znajdziecie trochę wolnego czasu aby zrobić kartkę z użyciem wizerunku mikołaja na moje wyzwanie ?

Tak właśnie proszę was o wykonanie kartki z mikołajem :)

Zwycięzca w nagrodę zostanie zaproszony jako Gościnny projektant do mojego pierwszego wyzwania w już nowym 2012 Roku ;)

A teraz garstka inspiracji od naszego DT


















Oraz nasza gościnna projektantka Kszp/Klaudia i jej kartka 




Pamiętajcie, że prace na wyzwanie muszą być nowe
nie publikowane wcześniej na blogu czy forum.

Na wasze prace czekamy do 1 stycznia 2012


2 komentarze:

  1. Kacper, wystawiam moją Mikołajową armię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyzwanie szkoda ze nie moge wziasc udzilu poniewaz mam zalozona szyne gipsowa na reke, ale zycze dziewczynom pomyslowych kartek.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń