poniedziałek, 12 grudnia 2011

wyzwanie z Katharynką - ozdoba świąteczna

Witajcie :)

Święta już za niespełna 2 tygodnie, pora więc chyba zacząć powoli dekorować mieszkania
a może nawet swoje pokoje w pracy?

Chciałam Was prosić o wykonanie dowolnej ozdoby świątecznej w dowolnej technice.
A ponieważ święta to taki czas, kiedy i dzieci chcą mieć swój własny wkład w "magię"
oraz w przygotowania przedświąteczne, zaproście je do zabawy, pokażcie nam, jak zdolne macie pociechy :)

A oto prace naszej załogi:

Novinka i jej piękne i pomysłowe zawieszki:

filcowe pierniczki


druciana gwiazdka z perełkami


korkowa choineczka


Alutka (niezwykle zdolna córka, niezwykle zdolnej Novinki) i jej urzekające serduszko




Katharynka, czyli ja i moje świąteczne świece



oraz świąteczne rozetki ozdabiające pokoje synów







KacperM i jego niezwykłe bombki choinkowe





oraz cudowny wieniec




Ewik i jej niezwykle pomysłowa choinka




Rydia i jej cudna zawieszka



oraz nasza uzdolniona Gościnna Projektantka

Martenka 

i jej cudna zawieszka - wieniec:



oraz anielski stroik na świece


Na Wasze prace czekamy do 25 grudnia 
Pamiętajcie, że prace muszą być nowe, niepublikowane na blogu, czy forum.





4 komentarze:

  1. Ale piękne prace zrobiliście! I ile inspiracji!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same slicznosci a moj faworyt to korkowa choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstawiłam drugi raz link bo pierwszy nie działa

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pierniczki, takie radosne :) a ta korkowa choineczka super!
    Zapraszam również do mnie, dziś też piernikowo, na iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń