poniedziałek, 23 stycznia 2012

Wyzwanie z Novinką- Walentynka z sentencją

Witajcie :)

Dziś chciałam Wam zaproponować wykonanie dowolnej pracy, nie musi to być kartka, 
z okazji zbliżających się Walentynek ale chciałabym aby była ona opatrzona sentencją, 
nie tekstem typu "Bądź moją Walentynką / Kocham Cię" itd 
tylko ma to być cytat, wiersz, powiedzenie itd.

A takie inspiracje ma dla Was ekipa Kreatywnego Pola:




















i ja- Novinka


Osoba, której pracę wyróżnimy zostanie zaproszona do mojego następnego wyzwania jako Gościnna Projektantka / Projektant.

* * *

Przypominam Wam jeszcze o naszym Blog-hopie, który trwa do 29 stycznia.


Pozdrawiam ciepło i życzę Wam twórczej i udanej zabawy :)
Novinka

* * *

Wyzwanie "Walentynka z sentencją" trwa od 23 stycznia do 5 lutego włącznie.

Praca na wyzwanie musi być nowa, nie publikowana wcześniej na blogu lub forum.
Dodając zgłoszenie należy podać bezpośredni link do notki na swoim blogu a nie do całego bloga.



2 komentarze:

  1. Witam! Mam jedno małe pytanie...czy może być więcej prac czy tylko jedna ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) Zgodnie z naszymregulamine na wyzwanie można zgłosić maksymalnie 3 prace. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń