poniedziałek, 16 stycznia 2012

Wyzwaniowy blog hop

Witajcie Kochani!

dziś chcemy Wam zaproponować zabawę:


Zasady są proste, musicie podążać za wskazówkami, umieszczonymi na blogach naszych projektantów
i zbierać wytyczne, które będą tam podawane.

Pierwsza wskazówka znajduje się na blogu


Kiedy już wykonacie pracę według podanych wytycznych zgłoście ją poprzed add link.
Pamiętajcie, prace MUSZĄ być nowe i nie publikowane na blogu czy forum.

Czekamy na Wasze odpowiedzi do 29 stycznia.
Nasze prace pokażemy razem z pracą, która wygra naszą zabawę :)

No i zapomniałabym o najważniejszym- na wygraną (lub wygranego, kto wie, może jakiś kreatywny pan się zgłosi?) czeka nagroda przygotowana przez projektantów.
Garść przydasi, coś wykonanego ręcznie, słowem - fajna niespodzianka :)

Dlatego skaczcie, zbierajcie wskazówki i zgłaszajcie Swoje prace  :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie




11 komentarzy:

  1. Ja już obeszłam wszystkie blogi, zebrałam wytyczne - bardzo podoba mi się ta zabawa :) Teraz czas na kombinacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super zabawa :)! świetny pomysł ten hop blog :)
    ,,obleciałam,, już wszystkie punkciki - wytyczne zapisane !
    i teraz ,,głównkowanie,, ... co tu wymyślić :)
    pozdrawiam cieplutko wszystkie artystyczne duszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wytycznych!
    zobaczymy, co da się zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomył ;D Zgrana z Was drużyna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. świetny pomysł, wytyczne już mam , czy może zabraknąc jednej rzeczy z wytycznych?

      Usuń
    2. Miło, że podoba Wam się nasz blog hop- udanej zabawy Wam życzę :)

      Mandarine muszą być wszystkie wytyczne spełnione, na tym polega nasza zabawa :)

      Usuń
  6. No cóż to i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ufff zdążyłam !!! Super zabawa. Czekam na więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawa super i postanowiłam się zmierzyć prawie na ostatnią chwilę ale zdążyłam:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń