wtorek, 1 stycznia 2013

#1- Kalendarz

Witajcie w Nowym Roku :)

Korzystając z okazji, że to pierwsze wyzwanie w 2013 roku
pragnę złożyć Wam życzenia w imieniu całej ekipy Kreatywnego Pola

Aby ten Nowy 2013 Rok był dla Was szczęśliwy,
pełen wspaniałej, niegasnącej weny,
zdrowy i bogaty w same pozytywne przeżycia.

Mam dla Was także małą niespodziankę,
Kreatywne Pole ma nowego sponsora,
teraz obok DecoKreacji nagrody dla Was fundować będzie także Studio75 :)



A teraz kolej na wytyczne noworocznego wyzwania ;)

Tematem jest- KALENDARZ 
i tylko od Was zależy czy stworzycie go od podstaw czy może przerobicie gotowy,
forma kalendarza dowolna.

Pamiętajcie, że praca zgłoszona do wyzwania nie może być wcześniej publikowana a zgłaszając ją podajecie link do posta z pracą a nie do całego bloga.

Szczypta inspiracji od nas:

Edi-th bazowała na gotowym kalendarzu i stworzyła cudo przy pomocy pięknych tekturek



ScrapMan i misiowy kalendarz w odcieniach fioletu



ja- Novinka- przerobiłam gotowy kalendarz dodając mu ubrano z płótna craftowego



W dzisiejszym wyzwaniu sponsorem nagrody- 
rabatu na zakupy jest Studio75.

Zapraszam do udziału w wyzwaniu i już nie mogę doczekać się Waszych prac :)




11 komentarzy:

  1. ale szybcy jesteście:) super, mam nadzieję, że z okazji Nowego Roku i ja zmotywuję się do wykonania kalendarza...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to musi być kalendarz w formie książkowej, czy może być ścienny, nalodówkowy itp, taki do powieszenia??

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta- zapraszamy do udziału w wyzwaniu :)

    Licho- każda forma dopuszczalna, zaraz dodam to w opisie i zapraszam do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zgloszenie w nowym roku mojeeeee :D ale kujon jestem^^
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. A datownik też wchodzi w grę? Potrzebna mi motywacja...

    OdpowiedzUsuń
  6. IWA myślę, że możemy dopuścić i datowniki w końcu to jakaś forma kalendarza jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne...
    i dziękuję za porady i ifno o sklepiku :D naprawde super :D

    pozdrawiam i nie mogę się doczekać swojego :D

    buziaki KOLORowanka.eu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drodzy projektanci z Kreatywnego Pola, pozwoliłam sobie zgłosić swoje prace-Kalendarze-jeśli jednak uważacie, że coś nie tak? proszę o wiadomość;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ecilo, Twoje kalendarze są jak najbardziej ok, prosiłabym jedynie o przydzielenie im numerów dla jasności przy naszym głosowaniu ;)

      Usuń
    2. Nadałam numerki.. mam nadzieję, że o to chodziło ;)

      Usuń
  9. Piękne, oryginalne i niepowtarzalne prace. Autorzy kalendarzy mają niebywały talent. Jeśli ktoś ma odrobinę czasu, chęci i talentu to idealne rozwiązanie. Dla pozostałych zostają gotowe kalendarze , które także mogą stanowić fajną ozdobę pokoju.

    OdpowiedzUsuń