niedziela, 20 stycznia 2013

Wyniki wyzwania z Gościnną Projektantką-Martą Miśkową

Witajcie!

Znamy już zwycięzcę wyzwania naszej Gościnnej Projektantki Marty Miśkowej. Zanim to jednak nastąpi oddajemy głos Marcie: 
Witam, bardzo dziękuję wszystkim za udział w moim wyzwaniu. Właściwie nie spodziewałam się, aż tylu prac. Bardzo się cieszę, że powstały też prace ogólnocraftowe. Chciałabym zaznaczyć, że wszystkie były naprawdę piękne, a każda z nich wyjątkowa na swój sposób. Przygotowałam niestety tylko jedną nagrodę, więc musiałam WYBRAĆ...
Powiem tylko tyle, że praca, która została przeze mnie wyróżniona zrobiła na mnie największe wrażenie, ponieważ ostatnimi czasy sama próbowałam swoich sił w technice, w której wykonano pracę ( stwierdzając jednocześnie, że brak mi wystarczającej cierpliwości i opanowania). Tak więc... nie przedłużając już.. wyzwanie wygrywa... 
mebelina i jej sutaszowy naszyjnik.


Gratulujemy!
Otrzymujesz od nas banerek, który możesz przypiąć na swoim blogu
a nagrodą ode mnie jest mini komplecik drewienek do decoupage'u i serwetki.
Mam nadzieję, że się przydadzą:) 
Proszę o kontakt freestyle0@vp.pl



Przypominamy o trwającym wyzwaniu Idzie luty podkuj buty.
Powodzenia!

4 komentarze: