czwartek, 22 listopada 2012

Wyniki # 28 wyzwania z Gosią

 Wybaczcie za opóźnienie, a teraz przekazuję już głos Gosi:
 
 
Chciałabym bardzo pięknie podziękować wszystkim dziewczynom, które zadały sobie trud i wykonały przepiękne kwiaty na wyzwanie. 
Czasem trzeba naprawdę się napracować, żeby uzyskać oczekiwany efekt a czasem wychodzi całkiem coś innego, niż się spodziewamy ;)). Dla mnie jest to zawsze świetna zabawa, a kwiaty niepowtarzalne i jedyne.
 
Jednak do rzeczy, uwierzcie mi, że nie jest łatwą sprawą wybór zwycięskiej pracy, jednak urzekła mnie praca Aki ze względu na to, że jest na niej taka różnorodność kwiatów, zajrzałam też do kursu na kwiatek z mikrokulkami i na pewno spróbuje go zrobić ;))
 
 
 
Gratulujemy!
Otrzymujesz od nas banerek, który możesz przypiąć na swoim blogu
 
***
 
Urzekły mnie jeszcze dwie prace, utrzymane w stylu retro, to piękna praca Ani z Pasji Ani oraz Dama w szarościach, którą wykonała Dwie lewe rączki (Chciałabym takie mieć ;)). 
 
Dziewczyny, podajcie mi swój adres, chciałabym podziękować Wam skromnym upominkiem.
Życzę wszystkim spokoju w przedświątecznym szaleństwie, pozdrawiam ciepło,
Gosia
 
 

5 komentarzy:

  1. sliczne kwiatki, podziwiam takie ozdoby najbardziej za dobór dodatków, nie są przeładowane, ślicznie ułozone i mają pasujące kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję!!! Fantastyczna wiadomość na koniec dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko pogratujować można takiego wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń