wtorek, 5 czerwca 2012

#10 Wyzwanie z Wikuchą - Recykling koperty

Witam.

Nadszedł czas na moje wyzwanie. Chciałam Wam zaproponować wykonanie dowolnej pracy w której użyjecie koperty. Jej kolor, wielkość i stan nie mają znaczenia, ważne jest tylko aby nie służyła dalej jako koperta! Oznacza to, że pomysł z oscrapowaniem koperty, która dalej będzie służyć jako koperta jest zakazany. Trzeba ja pociąć, podrzeć, dowolnie przerobić.

A oto łyk inspiracji od naszego zdolnego DT

Selennea wykonała dwie delikatne zakładki, wykorzystując kolorową kopertę C6 

Edi-th wykorzystała szare koperty do stworzenia stron przepiekanego Art  Journala



Mysiek wykonał podkładkę pod kubek, wykorzystując podarte i ostemplowane kawałki szarej koperty.

Novinka przygotowała ATC używając jedynie szarej koperty i stempli

Moja Gościnna  Projektantka Pasjerenaty wykonała kartkę z tagiem. Z użytej przez nią szarej kopry wykonała tło taga oraz przepiękne kwiatki

Ja również wykonałam kartkę. Szarą kopertę wykorzystałam do wykonania kwiatka. Użyłam jej też jako jednej z warstwa tła oraz pod napisem.
  
Wyzwanie potrwa do 17 czerwca

 Na zwycięzcę  mojego wyzwania czeka banerek z wyróżnieniem i zaproszenie do mojego kolejnego wyzwania jako Gościnna Projektantka/ Projektant oraz rabat 10 % na jednorazowe zakupy w sklepie DecoKreacje.


Natomiast wszystkie osoby, które zgłoszą swoje prace w tym wyzwaniu, wezmą udział w losowaniu nagrody miesiąca, którą tym razem jest:

Zestaw papierów Le Journal UHK Gallery 

Przy okazji przypominam, że prace zgłaszane poprzez system inlinkz muszą być nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane.

 MOŻECIE ZGŁOSIĆ DOWOLNĄ ILOŚĆ PRAC, JEDNAK KAŻDA Z NICH MUSI BYĆ OSOBNYM WPISEM NA BLOGU I OSOBNYM ZGŁOSZENIEM W INLIKZ

Pozdrawiam
Wikucha

4 komentarze:

  1. Znów okazuje się, że jak się chce to można wszystko zrobić !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne pomysłowe prace.Dziękuję ,że mogę gościc na blogu jako "gościnna projektantka"Czy moją pracę mogę zgłosić na wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzutem na taśmę zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń