wtorek, 19 czerwca 2012

#12 z Selenneą - ramka/zawieszka dla dziecka

Witam Was serdecznie, pogoda za oknem co raz bardziej przypomina letnią, ale mam nadzieję że znajdziecie choć chwilkę na to wyzwanie :)

Proponuję tym razem wykonanie ramki lub zawieszki do pokoju dziecięcego.
Wytyczne:
- ramka/zawieszka
- perełki w dowolnej formie
- dowolny napis
- coś białego (choćby w minimalnej ilości)

I jeszcze garść inspiracji od naszego grona:
Novinka:





katharynka:





Edi-th:





Wikucha:




Mysiek:




Gościnna Projektantka Boei



I na koniec moja praca:




Moje wyzwanie trwa od 19.06-01.07 :)

Pamiętajcie,że do wyzwania można zgłosić prace, które wcześniej nie były publikowane.

Wybrana osoba otrzyma banerek z wyróżnieniem, zaproszenie do udziału w moim kolejnym wyzwaniu jako Gościnna Projektantka / Gościnny Projektant
oraz jednorazowy rabat 10% na zakupy do zrealizowania w sklepie naszego sponsora DecoKreacje :)


***

Każda zgłoszona praca w wyzwaniach #9- #12 bierze udział w losowaniu nagrody miesiąca czerwca, którą jest:


***

Przypominam o trwających wyzwaniach:


***
A na koniec mamy dla Was niespodziankę :) Na pewno oglądając inspirację Novinki zwróciliście uwagę na jej przepiękną kokardkę. O tę:


Jeśli chcielibyście wiedzieć jak Novinka ją zrobiła...Więcej jeśli sami chcielibyście taką zrobić zapraszam Was w imieniu Novinki na kurs origami, który Wam w tym pomoże.
Tutorial Novinki : kokardka origami znajduje się na blogu naszego sponsora DecoKreacji

Serdecznie zapraszam!!!




2 komentarze:

  1. Czy pracę wykonaną do tego konkursu mogę jednocześnie zgłosić do innego wyzwania?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie pomyślałam, że podlinkuję moją pracę - miała być zgłoszona na to wyzwanie, ale byłam z dzieckiem w szpitalu i nie zdążyłam... ale przynajmniej pokażę światu :)

    http://ryzmydloipowidlo.blogspot.com/2012/07/zawieszka-do-pokoju-dzieci.html

    OdpowiedzUsuń