wtorek, 12 czerwca 2012

#11 wyzwanie z Novinką- Bądź samodzielny ;)

Witajcie :)

Dziś zapraszam do wykazania się samodzielnością.
Chciałabym abyście wykonali kartkę na dowolną okazję
ale bez użycia typowo scrapowych papierów 
a wykazali się w tym miejscu kreatywnością i stworzyli je sami :)
Wogóle najlepiej jak praca będzie zawierała jak najwięcej samodzielnie wykonanych elementów.

Może za odrobinę inspiracji posłużą Wam prace naszej ekipy:










Moja Gościnna Projektantka- Ewa


i ja Novinka



Moje wyzwanie potrwa od dziś 12 czerwca do 24 czerwca 2012 r.

Pamiętajcie,że do wyzwania można zgłosić prace, które wcześniej nie były publikowane.

Wybrana osoba otrzyma banerek z wyróżnieniem, zaproszenie do udziału w moim kolejnym wyzwaniu jako Gościnna Projektantka/ Gościnny Projektant 
oraz jednorazowy rabat 10% na zakupy do zrealizowania w sklepie naszego sponsora DecoKreacje :)



Przypominam, że każda osoba, która zgłosi swoją pracę na to wyzwanie weźmie udział w losowaniu nagrody miesiąca  ufundowanej przez naszego sponsora DecoKreacje
którą jest zestaw przepięknych papierów UHK Gallery Le Journal


Pozdrawiam ciepło i życzę miłego tworzenia :)
Novinka


13 komentarzy:

  1. o - coś dla mnie - bo ja nigdy nie używam papierów profesjonalnych - nie posiadam takowych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śwwietne prace i super wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny temat wyzwania,prace projektantek piękne. Chciałabym zapytać czy koniecznie musi to być kartka? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Tak, tym razem poprosimy o karteczki, mam nadzieję, że to nie problem i dołączysz do wyzwania :)

      Usuń
  4. Piękne prace..zgłaszam swoją, pozdrawiam
    http://reni-1.blogspot.com/2012/06/wyzwania-razy-dwa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reni, wstaw,proszę, swoją pracę poprzez "Add your link" na końcu notki. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Dziękujemy i zapraszamy do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krążę tu od jakiegoś czasu, oglądam świetne prace i też bym chciała włączyć się do zabawy ale nie mam swojego bloga. Mogę jakoś zgłosić swoją pracę czy jest to technicznie niemożliwe?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja postanowiłam się włączyć do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wyzwanie :) już zgłosiłam swoją pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zawsze robię na ostatnią chwilę ale zdążyłam i zgłaszam swoją kartkę.ciekawe wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o, i jeszcze ja zdążyłam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń